Yeah

Jau, nu är de bästämmt att vi ska stanna hos svärfar o "svärmor" tills på Torsdag :) Dom skulle bjuda på Påskmat på Onsdagen så :) O på Torsdagen kommer min syrra så då måste iallafall jag hem, för henne vill åt minstonde jag träffa <3 love it ;)  Va så länge sen nu ju! och sen kommer dom ner o firar min försenade födelsedag :P ajja har man jobb o annat o sköta o som kommer ivägen så blir de ju såhär.. Men huvudsaken dom firar den nångång :D
Va till affären i snö stormen o hadlade cigg, hade inga kvar :/ men nu har jag ;) eller vi!
Gick i "svärmors" fotspår;) hade bara mina "vår" skor på mig, o typ vår jacka :|
o så kommer värsta snön :O de är förjävligt, fast lite fint är de, sålänge de inte snöar o är iskallt :P
Dom andra sitter typ o glor på tvn :/ Palla :P Fast får väl sätta mig där sen ändå..
Kommer väl inte ha någe bättre för mig. Har LITE hemlängtan faktist, men samtidigt inte :|
haha ^^
Saknar mina änner, vart har ni tat vägen ? MESSA MIG NU ;)

Älsk, du är allt för mig, kan inte andas kan inte leva utan dig. Du är percis allt jag önskat mig.
vill bara säga att du är min dröm! Allt jag nånsin önskat mig :) Du betyder allt hjärtat !
Älsk älsk älsk ;) hatar du mig nu ? haha^^
Förlåt Marina har smittat mig :D

ajja göra något nu? Palla kolla tv asså :/

Händer imorgon då? ingen anning ? De vissar sig säkert :P
Fan har trist men inget jag kommer på o skriva just nu :O  Vill göra något kul men finns typ inget o är typ trött :O dööööööö :P


Jo, ska åka till Mamma den 10e April :D Mammis väntar :D Mina föräldrar är fan rara, dom har båda ont om pengar men endå betalar dom min resa till Mammis :D Glad, men får skulldkänslor av att leva på dom :( Men sa till Mammis att jag får gott göra de när jag fått jobb.
Då ska jag bjuda dom på mycket :) Men föst o främst ska jag iallafall pierca läppen o köpa mobil ;) De är de jag vill, vill tatuera mig med men de kommer ändå få vänta finns säker som är viktigare nu kanske ? ajja jag vet inte..
nästa vecka ska jag o älsk gå o söka sommarjobb ;) på Onsdagen har jag bestämmt :D hoppas vi lyckas något måste de ju ändå finnas? Yeah de hoppas vi på ;)
Oså söker vi båda jobb på de :D HOPPASHOPPAS, ni håller tummarna va ?

nä nu får jag nog göra någe annat ;)
Men först ska jag kommer min bdb o kanske lunar om jag pallar ;)
ha de gött ;) PussHaaj


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0