Helg :)

Japp är skönt och ha min älskling hemma hela tiden <3

Idag vaknade jag vid halv tio. Och gick upp. Seb vid tio halv elva väckte jag älsko, sen efter det så spela vi typ^^ haha. Sån spelnörd jag har blivit ^^ Har knappt pratat med Pappa på tre dagar, eller idag prata vi lite, men bara det som va nödvändigt! Känns som han har tröttnat och förändrats helt :/ Men jag vet inte, hoppas bara att det blir så som jag och Älsko har planerat! I alla fall, vi gick upp på lidl, vid två halv tre, skulle handla cigg. Fast vart lite mer än cigg, vart några filmer också :D Kollade på ena efter maten.. Och den va bra, va en fotbolls film :) Me like :D
Och nu sitter jag och lyssnar på  Beyonce - Halo  Älskar denna låten, den är så härlig! Får mig att vilja sjunga och må bra! Och jag älskar och sjunga, fast jag kanske inte sjunger världens bästa, men kan jag texten så tycker i alla fall JAG att jag sjunger hyfsat bra! Men det är ju vad jag själv tycker! Imorgon ska jag och Ante tvätta, sen mot kvällen/natten kommer storesyrran och hennes son?!
Nä nu ska jag strax spla spel igen, väntar bara på att Ante ska fixa det åt mig ;) Men ni får ha en bra helg =)

Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0