Helt borta..

Och tankarna bara snurrar runt, jag orkar inte ens vara hemma mera. Då får jag bara ont och tankarna snurrar mera!!! Har bara flytta i huvudet.. Jag klarar inte detta mera, vill bara flytta är det enda jag kan tänka på! Det är bara blandade känslor hela tiden!!!

MIDSOMMAR,
Det va okej, men inte som vi hade väntat oss. Men va trevligt ändå :)
Pratade av mig med svärfar igår i alla fall, men så hade jag såå svårt
att sova, för aklla tankarna snurrade runt!! :'/
Idag var vi och träffade svärfars syster innan vi åkte hem.. Spelade biljard,
men gick SÄMST^^
Sen fick vi skjus till Lund, av en vän till den familjen :) Snällt av honom !!
Nä orkar inte skriva något, kommer knappt på något så mycket mina tankar snurrar :'/


Ciao Stunell

Kommentarer
Postat av: Melinda

De va så mkt slingor att det blev helblondt typ, me like a lot :)

2009-06-24 @ 00:16:18
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0