Hoppas det blir av!

Jag vill inget hellre än att flytta! Hoppas det blir av efter sommaren! För här kan man inte bo länge till! Känns bara som en kamp så fort han kommer hem.. Förlåt men jag står faktist inte ut längre! och tänker inte skriva varför här! Vill liksom kunna må bra hemma, men det gör jag inte.. Nu har du börjat klaga ännu mer, kanske inte säger det rätt ut men jag märker väl på dig vad du menar, du vill ju att vi flyttar så du har råd med massa annat. Men om du hade slutat köpa massa öl och ha massa skit konton som man inte behöver så hade du haft mer råd.. Men vi ska flytta så fort vi vet att vi har råd så du behöver inte oroa dig mera.. Vi klarar oss alltid på ett eller annat sätt. Så det är LUUNGT!!! Och jag tvekar inte om detta.. För jag tänker göra det, vill kunna må bra och kunna slappna av någon jävla gång!
Nä nu ska jag göra lite lunch, hoppas ni får en bra helg :)
Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0