Leeeediig :D

Ja idag är vi lediga vi har kompledigt för åbymarknad som vi ska ha den 16 tror jag det var.. Sen imorgon är vi med lediga för att 3orna och 4orna ska på bal eller va det va! Sen ondag är det vanlig dag sen på torsdagen så slutar vi :D Sen till hösten går man 2a ring :D bara 3år kvar ^^ haha.
I midsommar ska vi vara hos Antes Farmor och Farfar, hans Farmor fyller ju år då också så.. Men vi ska sova i tält eftersom det det inte fanns någon annan plats :D haha. Så vi får hoppas att det är varmt så det inte rengnar ^^ haha. KUL om de hade rengnar ^^
Sen ska jag försöka åka med Hanna och dom hem igen för Hanna och dom kommer ju ner och firar midsommar med Pappa. Sen ska jag åka till Lina hade tänkt tatuera mig med, så hoppas jag får mina pengar som beräknat..
Och idag ska jag till bilskolan och skriva in mig och gå på infomöte det var man tvungen att göra innan man skrev in sig :)
Nä hoppas ni har det bra. Och att ni får ett bra sommarlov.

Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0