SOOOMMAAARLOOOOV ;D

Ja nu är det fan äntligen sommarlov, eller ja vi ska vara med på åbymarknad med och sälja grejor med klassen, på tisdag men efter det är det lov på heeeltid ;D Hoppas jag får något sommarjobb :/ Men tror inte det, men hade behövt det.. Synd man inte känner någon som man kunde söka hos! Men får se hur det går.. Bråkade med Älsko igår :( Jag orkar inte vara såhär dålig längre! Känner mig så misslyckad!
aja, på Söndag kommer store syrran och som små med :) Och dom ska komma på åbymarknad med :D haha. Sen ska vi ju igentligen fira midsommar hos Antes Farmor & Farfar, men storesyrran ville att vi skulle vara hemma, men får prata med Ante om det, men tror inte han vill det eftersom vi firat typ allt med min släkt hela tiden :/

Fan den sämsta avslutningen jag nånsin varit på ^^ jag och Carro satt i ett grupprum och käkade äcklig paj!! Bara för dom inte hade platser till alla :S CPPLANERING! Och dom sa liksom att vi skulle äta hos Magnus om det var fint väder, men bara det att det va fint väder men vi satt ändå inne :S ÅÅÅH trött man blir!
Ska försöka åka hem med Hanna och dom när dom ska hem! Om det finns plats i bilen, beror ju på om mina småsyskon ska med hem igen eller inte ! Och sen har dom ju två bilar eftersom hennes sambo kommer senare eftersom han ska jobba :P Men vi får se hur det blir med det, vill ju gärna veta först om jag får mina pengar!

Ante, du är mitt allt. Vill aldrig förlora de bästa jag har i mitt liv.. Du får mig att andas och vilja leva med mig själv, fast jag har svårt att vilja det när jag vet att jag sårar dig hela tiden! Vill inte leva med att såra dig, men vet att om jag inte lever så kommer jag nog såra dig ännu mera och det vill jag verkligen inte :/ Och det är BARA dig jag vill ha och älskar <3

Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0