STÄDAT!!!

Idag har jag typ bara städat ^^ Blir att bäddarent strax.. Ska bara orka :P Längtar till min bebe kommer hem <3

Drömmde så jävla hemsk dröm inatt, vaknade av att jag grät som fan, och sen hör jag min älskling säga till  Palle att han skulle vänta, för dom spelade xbox så kommer älskling och tröstar mig och lägger sig hos mig, va så himla gulligt. För det va en riktigt äcklig dröm och kändes så verklig.

Drömmen!
Vi va någonstans så va det massa tjejer som va skit taskiga mot mig, och så va det någon mer tjej med mig, sen börja som glo ut mig som fan och sa att dom skulle slå mig, och Ante typ sket i mig, jag sa så att dom kunde slå mig om dom vill men jag tänkte att då ska jag fan slå tillbaka sen va det någon äldre kille där det va som om det var min pappa men samtidigt inte :S Men efter ett tag gick jag och min tjejkompis (som jag inte vet vem det va) till pappa eller vem det nu va, så va det som om vi va vid en korvkiosk, sen följde inte Ante med, men så skulle vi sätta oss i bilden så kom han där med rosor (som jag antog att han fått av dom tjejerna) Så jag fick paniiik, så sa jag nått i den stilen att han kunde glömma mig och sånt.. Så satte jag mig i bilen och sa till Pappa såg du ? så svarade han jaa?! helt chockad. och sen började jag gråta som fan och vaknade av det.

Den va riktigt hemsk och verklig... ALDRIG vill jag förlora min älskling, är rädd varjedag att förlora dig fast jag vet om att jag inte behöver vara det.. Du är det bästa som någonsin hänt mig, förlorar jag dig kan jag inte andas mera. JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HEEEELA MITT HJÄRTA, hoppas ingenting kan skilja på oss!
I mina ögon är det du&jag FÖRALLTID<3

Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0