Trött & ONT!

Ja jag orkar inte mera, igår fick jag ont i magen igen!! Efter några veckor. Plus min jävla hosta som aldrig går över ! Blir så himla trött på detta, och när jag väl är hemma så är ju Mamma här och väcker mig ^^ typigst. Menmen..  Ska i alla fall till sjukan idag om min mage ! Är så trött på att ha ont där, fast jag tänker inte på det så mycket för gör inte mega ont utan känner det bara i visa rörelser eller så tex när jag tar i! Men ändå ma ska ju inte gå runt och ha ont föfan. Och dom hittar ju inte något genom att bara känna eller ta blodprover! Så vi får se vad detta visar! Sen ikväll ska vi till Svärfar så dom får träffa Mamma har ju inte gjort det än ^^ Men vi ska bara ditt och fika så! Fast Pappa ska på möte så han kan inte hänga på! Menmen ska försöka gå till skolan imorgon är ju bara sju skoldagar kvar sen är det sommarlov för oss. =) Ska bli så skönt, känner mig så skoltrött nu så det finns inte ! Men vi får se hur det går!
Och Ante kanske ska börja studera nu också, jag hoppas det i alla fall, vill flytta hemifrån nu ! Men vi får se vad det visar också! Nä nu ska jag se om Mamma och Pappa snart är klara för att åka in till hbg!
Ha det så fint !

Ciao Stunell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0