I Älmhult

Eller ja, hundra mil utanför ^^ haha.

Hade trevligt igår när jag kom, vi snackade lite och tog några glas vin..
Och idag ska vi väl in till stan (älmhult) För behöver köpa cigg och sådär. Men bara det att det är röd dag idag och då går det kanske två bussar härifrån och hem. Så vet inte riktigt hur det ska gå till. ^^ För går skit några bussar annars med, det är lite dött. Men är faktist mysigt annars, bara det att man ska väl ha körkort när man bor här om jag får säga mitt, visst man kan ju ta bussen och så men det går ju som sagt så några så det gäller att planera ^^ Är så avvis på syster hon har gått ner massa i vikt :O Fyfan vad jag är avvis. Men ska kämpa för det jag med, ska nog börja med allvéo drinkarna och sätta igång när jag kommer hem, eftersom dom sägs vara bra, men köper ju en hel förpackning så man blandar pulvret själv.. Men om det inte funkar så får man ju pengarna tillbaka ^^ haha.

Jag älskar dig min vackra prins, trodde inte det skulle vara såhär svårt att vara utan dig, men det är fan värre än vad jag trodde. Längtar tills på Söndag då jag får träffa dig igen.. Fast samtidigt inte eftersom jag vill umgås med min syster..
Haha David fråga mig igår "Varför är inte Andrée med?" Aaa och jag sa bara "varför tror du?" Aa är nog bara Syster och Ante som fattar om dom läser detta ^^
Nä nu ska ja ta upp ett bad till mig och lägga mig där och läsa lite, sen funderar jag på att gå ut lite eftersom det är så fint väder, men vill inte väcka syrran och altandörren låter skit mycket, så kanske får gå ut från andra hållet ^^ Men hoppas ni har en bra helg i alla fall =)

Ciao Sannie'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0