Min låga är jävligt låg nu!

Jag orkar inte detta snart flyttar jag!!!!!


Att du ständigt ska utnyttja andra, och att du ständigt ska ha en öl i din hand!! Det är något som gör ont i mig! När är de du ska inse sanningen?
Om jag bara får chansen när som helst så kommer jag att flytta! Jag hoppas så jävla mycket på att Ante börjar plugga så vi kan flytta härifrån, förlåt älskling för jag tänker så men jag orkar inte detta med honom nu! Jag älskar honom men jag tål inte detta, han lovar och sen är det som det bara försvinner.!!
Men snart försvinner jag istället, för snart brister jag helt och då kommer jag bara att hälsa på ibland!
Förlåt för jag inte tål något mera!

Ciao Sannie'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0