Nöjd!

Nöjd? Ja kanske känns så..


Känns som allting håller på att komma över.! Jag mår bra i alla fall just nu. Har börjat packa till jag ska till min syster <3 blir massa kläder känns det som, men jag vet ju inte vad vi ska hitta på så måste ha med mig fall vi ska göra något särskilt ^^ Fast jag har alltid mycket kläder med mig när jag ska någonstans:P haha.. Har varit ute och gått i ca 40min idag, kändes RIKTIGT skönt!! Är väl därför det är en bra dag idag fast man bara är hemma som vanligt :D haha Men det börjar faktist bli riktigt tråååkigt!

Imorgon är det 06:00 man ska upp och ta te & röka sen träning ;) Sen är det frukost och skolan, har idrott imorgon och vi skulle springa ute ^^ haha GOD LUCK SANNIE ;D Och sen efter skolan är det simning som gäller för mig. Ska försöka ta 1 timme då. Tog ju bara 40min sist men det är ju bra ändå. Menmen nä nu ska jag röka.

Ciao Sannie'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0