Nu är jag hemma igen!

Idag åkte jag från Eneryda vid sex sen in till älmhult och tog tåget där till Hässleholm, sen Från hässleholm till Åstorp men fick paniiik skulle ta ut biljett i hässleholm så är det ju dom där jävla nya atomaterna ^^ fattar noll, och hitta fan inte åstorp, höll på att bli galen inte nog med det hade inte lång tid på mig. Sen kolla jag va det kostade till hbg för fick väl ta det då om det inte fanns åstorp tänkte jag men det kostade 40nånting och det hade jag inte, sen såg jag att det stog klippan och tänkte då måste det ju finnas Åstorp också men nejdå så tog fan klippan!! Höll ju på att få paniik... Men det ordnade sig jag kom hem ^^
Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem, saknar honom så mycket <3 Men han kommer om ca 25min.. nä vet inte mer vad jag ska skriva, imorgon är det skola i alla fall ^^ BOOORIIING!! Men vad gör man inte när man vill ha utbildning?^^^

Tack för en underbart trevlig helg syrran, det betyde för mig. Fast det inte alltid fanns någonting att göra ^^ haha.. Men det gick ändå! Älskar dig gumman, ses kanske snart igen <3

Nä nu ska jag fortsätta vänta :D haha..

Du är det finaste jag vet
Det bästa som någonsin hänt mig
Allting blir bra när du finns hos mig
Du är min prins nu & föralltid
Utan dig hade jag inte levt nu
Med dig kan jag andas & älska
Du&Jag mot världen FOREVER<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0