Saknad! :/

Jag skanar dig som bästavän, fattar inte hur det kan vara så himla jobbigt. Men kommer alltid älska dig som min bästa vän, för du betyder så mycket för mig, fast du svikigt mig många gåner och fast jag blivit förbannad av rädsla på dig. Så kan jag inte släppa din vänskap! Hoppas du nångång kommer förlåta mig helt! Och att allting blir som förut.. I alla fall mellan dig och mig...

Känner mig helt deppad, orkar inte med något allting tar på mig just nu. Orkar fan inte ens gå till skolan så jobbigt är detta! Älskling, jag älskar dig och kommer alltid göra det, men jag hatar att det ser ut som det gör nu mellan oss, eller den privata grejen! Jag orkar inte mera, känner mig helt världelös! & det är jag också!  Blir så less på ALL skit :'/

Idag åker vi upp till syrran i Nyköping eller utanför, sen åker vi hem till Mamma på lördag, och på söndagen är det konfemation.. Ska träffa min vovve.. Är det enda jag ser fram imot just nu!
Och sen har jag hittat en billig som tatuerar så ska göra det nästa månad, fast han är nybörjare, men han har tatuerat syrran och det såg faktist bra ut :) Och han tatuerar ju inte om han vet att han inte klarar av att tatuera den. Men han klara av den jag vill ha :D Så ska nog vara hos syrran Lina den veckan, igentligen skulle det bli en helg men sen kom jag på att vi har nog lov då så kan vara där en vecka.. Och stannar gärna hos min syrra en vecka, eftersom jag knappt träffar henne längre!



Där är tattoon han ska göra på mig :)
Fin va ?

Ha en trevlig helg allesammans! :)

Ciao Spersson

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; du får sätta dig och fundera över det då :)

2009-05-29 @ 12:48:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lina

1 Vecka jaha vad kul=). När va det du skulle komma? Puss

2009-06-06 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0