Sjuk!

Japp har värsta hostan och förskyld :/
Asså jag börjar få ett desperat behov att gå ner i vikt :O Och det är bra men ändå!

Längtar efter min prins <3
På fredag åker vi upp till södermaland :) Ska bli roligt måste träffa min Nalle innan han börjar må ännu sämre, lillesyrran sa att han knappt kan ta upp bollarna nu :( Och då är det kris för han älskar bollarna! Åhh vill inte ha ska gå bort, VARFÖr just han :'( Min vovve ju <3 :'(

Vill inte leva utan dig min älsklingsvovve,
Varför ska du försvinna? Jag hade hellre ersätt mig själv!
Vill inte du ska försvinna från oss, vi älskar dig så mycket.
Utan dig vet jag inte hur vi kommer klara oss, du förgyllade
våra dagar, Om vi var ledsna så tröstade du. Kom alltid och
va så söt. Man kunde inte vara ledsen när du var i närheten
för du gjorde en så glad, vi vill inte leva utan dig, vi vill att du
ska fortsätta förgylla våra dagar. Ingen kommer nånsin förstå
att du är värd allt, att du betyder mer än ALLT för oss.
Vi kommer tänka på dig dag ut och dag in! Utan dig kommer vi
inte klara oss attt ta igenom oss denna värld. Stanna hos oss,
snälla, du är det vackraste som finns hos oss..
Vi kommer alltid älska dig oavsätt vad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0