Snart skolan!

Japp, ska man orka? Jaaa måste är inte långt kvar tills vi slutar, plus att vi är lediga lite här och var nu.


Snart ska jag ta bussen till skolan, inte så lång dag idag fast det är normail dag tio i tre^^ Plus att man inte har någon engelska man måste stå ut med :D haha. Men idag har vi idrott. och vi ska vara ute och springa sa hon, fast inte så fint väder så kanske inte behöver ^^ haha ;D Hatar att springa, fattar inte varför men det är dö jobbigt! Så vi får se vad det blir på idrotten idag, men har med mina söndriga skor i fall att ^^ hahahhaha.

Nu är det bara 2 dagar kvar syster, absolut inte lång tid kvar :D:D:D:D:D Och jag har två skoldagar kvar på denna veckan eller tre blir det ju eftersom jag måste gå klart den här dagen först ^^
Jag har 7 min på mig i hässleholm på att hitta rätt ^^ hahaha, känner mig okunlig:D Men det ordnar sig nog brukar vara rätt smart ;)

Nää Men kan tiden springa iväg så jag slipper vänta hela jävla tiden!
Har gjort mina övningar på morgonen :) & det gick självklart bra!
Nu har jag bara simningen kvar också men det blir ju inte fören efter skolan ju :)
1 timme ska jag sattsa på.. Nä nog med bablande :P

Ciao Sannie'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0