Söndag!

Ja idag är det tråkSöndag, men hade tänkt göra så mycket som det går!


Idag vaknade jag som vanligt vid åtta igen! Men idag ska jag ut och gå en runda, strax när klockan närmar sig tio! Sen hade jag tänkt städa också för vill inte det ska vara ostädat innan jag åker iväg nästa helg, eller nu på onsdag! Och sen ska jag packa lite, både till resan och idrottskläder till imorgon!

Hade rätt så mysigt med Älsko igår, fast somnade rätt tidigt sen, va fan skit trött som vanligt på kvällarna! Är rätt jobbigt och ha en kille som är tvärtom än jag^^ Men samtidigt är det skönt för då kan man också koppla av för sig själv. Men men. Och Ante kanske ska börja plugga igen. Han vill ju bli byggare så jag vill bara han ska uppfylla sin dröm med det :)

Imorgon är det skolan igen! Känns trist men ändå rätt roligt eftersom man kommer in i rutinerna igen. För på helgerna är det OFTAST bara slapp, och det börjar bli rätt uttråkande mycket därför jag ska ut och gå idag för att tänka på annat. Ska se om Ante och jag kan hitta på något någon helg, fast nu är vi upptagna tre helger i rad :/
Fast ska bli roligt, för  denna helg som kommer ska jag till min syster och sen nästa efter det ska vi åka upp till Flen för min lillasyster Mikkan ska ta konfimation. Och sen följer Mamma med ner. Sen helgen efter det ska vi till Svärfar för Antes lillebror fyller 10år.. Och helgen efter det hade jag tänkt Ante och jag skulle hitta på något, om det inte kommer något i melllan då da ^^ haha.

Nä nu ska jag göra mig i ordning för en promenad ha det fint.

Ciao Sannie'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0