Tisdag!

Och vet ni vad det innebär?


Japp det innebär att jag åker till min syster imorgon ;D <3
Plus att vi har två timmars engelska idag också :O haha men det va den tråkiga saken.
Har bara lite kvar att göra och det går snabbt bara jag kan sitta vid datorn och om någon hjälper mig så att själva texten kan stämma. YeahYeah. Igår simmade jag och så va min idrottslärare där och hade idrott med andra, så sa hon att det va roligt att se mig simma ;D haha.Men ingen fattar att jag är en idrottsfantast när det väl gäller.
Och på idrotten igår hade vi skit skoj fast vi bara va 4st ^^ Först spela vi nå jävla grejs två mot två, fast Simon och Janne fuskade först ^^ haha men fyfaan vad jag skrattade. Och jag och Carolina vann första gången och andra gången. Sen spelade vi lite bedminton fast Sinom spelade lite fotboll. Men sen vart jag så sugen på att spela fotboll så jag stallde mig i målet för ingen annan verkade vilja, så jag erbjöd mig när det bara vi fyra annars hade jag aldrig gjort det ^^ Och det gick skit bra, vet inte ens vem som vann, men vi körde med den som gjorde mest mål vann. Men ingen brydde sig om vem som vann ^^ hahahaha.
Nä nu ska jag bege mig till bussen. ha det nice.

Ciao Sannie'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0