Torsdag

Har inte varit i skolan på 3dagar nu, men mår verkligen piss, orkar ingenting.


Funderar på att åka till väla Älsko ska ju ditt efter jobbet, men vet inte om jag orkar :/ Imorgon ska vi åka upp till Mamma, Och jag ska träffa min kära hund, hoppas Pappa orkar skjusa oss till Mamma samma kväll. Pappa sover ju hos Hanna. Förlåt älskling för att det vart en cpdag igår :( Är ledsen för det... Åh jag orkar inget, orkar fan knappt leva mera :S så jobbigt känns allting nu!! Vill bara flytta härifrån till ett eget hem. Orkar inte folk som bryr sig längre.. Förutom min Älskling, för han betyder allt för mig, skulle kunna göra vad som helst för dig hjärtat. Sa ju att mina känslor skulle förfalla mig igen, nu skiter jag i allt, utan att själv veta om det :/ Jag bara anar för mig själv...

Nää ha det fint människor...

Ciao Solsson ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0